Pieniny

20 i 21 kwietnia uczniowe 8a, 8b, 7 oraz kilkoro w młodszych klas wraz z opiekunami spędzili miły czas w Pieninach. Na szlaku najpierw odwiedziliśmy Dębno Podhalańskie, gdzie obejrzeliśmy zabytkowy kościółek, wpisany na listę światowego dziedzictwa UNESCO. Następnie zwiedziliśmy zamek w Niedzicy, szukając ducha Brunhildy. Niestety nie pokazał się nam, ale sam zamek wart jest obejrzenia. Był też spacer brzegiem Jeziora Czorsztynskiego. Wreszcie ze Szczawnicy wyjechaliśmy kolejką na Palenicę, gdzie mogliśmy podziwiać piękne widoki. Na koniec dnia dotarliśmy na nocleg do pensjonatu prowadzonego przez bardzo sympatycznych gospodarzy. Tam oprócz obiadokolacji czekała na nas niespodzianka – wieczorne ognisko i pieczenie kiełbasek. Rano wyruszyliśmy w stronę Wąwozu Homole. Niektórym wspinaczka wydawała się mozolna, ale po wejściu na górę nikt nie żałował. Po zejściu z wąwozu trochę czasu spędziliśmy w Szczawnicy, aby zakupić pamiątki i wzmocnić nasze siły fizyczne posiłkiem. Wreszcie pełni wrażeń wróciliśmy do Brzezinki.